Absolventă a Universităţii din Bucureşti, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, cu specializarea psiho-pedagogie, promoţia 1997. Doctor în psihologie al Universităţii din Bucureşti din anul 2012, cu teza Efectele instituţionalizării precoce asupra dezvoltării abilităţilor sociale la copiii şcolari.Publică, în calitate de coautor, lucrările Dezvoltarea cognitivă a copiilor cu istoric de instituţionalizare (2006), Efectele instituţionalizării timpurii asupra comportamentelor sociale la copiii şcolari (2010), Instrumente de evaluare a tulburărilor de limbaj la copiii şcolari (2010), The Effects of Early Intervention and the Moderating Effects of Brain Activity on Institutionalized Children’s Social Skills at Age 8 (2012) şi The Effects of Early Institutionalization and Foster Care Intervention on Children’s Social Behaviors at Age 8 (2012). Din 2001 până în prezent este implicată în cercetarea longitudinală „Bucharest Early Intervention Project” derulată în România de Universităţile Harvard, Tulane şi Maryland. În cadrul acestui studiu şi-a antrenat abilităţile clinice în diagnosticul comunicării sociale, dezvoltării cognitive şi de limbaj, relaţiei de ataşament părinte-copil, planificării şi funcţiilor executive, precum şi statusului psihiatric al copiilor şi adolescenţilor. Este psiholog clinician principal şi psiholog cu drept de supervizare profesională în specialitatea psihologie clinică. Are o îndelungată experienţă în consilierea parentală în caz de divorţ, adopţie sau probleme de comportament ale copilului. Are, de asemenea, o bogată experienţă în diagnosticarea tulburărior de comportament, a autismului, ADHD şi a retardului de dezvoltare pentru copii şi adolescenţi.