Licenţiată în psihologie a Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei din cadrul Universităţii din Bucureşti, promoţia 2000. Doctor în psihologie al Universităţii din Bucureşti, cu teza Particularităţi ale achiziţiei limbii române la copiii cu istoric de instituţionalizare: studiu comparativ 2012. Este psiholog principal și supervizor în specialitatea psihologie clinică. Publică, în calitate de coautor, studiile științifice Dezvoltarea cognitivă a copiilor cu istoric de instituţionalizare (2006), Efectele instituţionalizării timpurii asupra comportamentelor sociale la copiii şcolari (2010) și Instrumente de evaluare a tulburărilor de limbaj la copiii şcolari (2010). Are competențe în psihodiagnostic, psihopatologie și evaluare psihologică clinică a adultului și copilului, expertiza psihologică a adultului afl at în situații judiciare, expertiza psihologică clinică în procesul judiciar penal, problematica psihologică a minciunii, expertiza psihologică clinică a persoanelor aflate în stare privativă de libertate, psihopatologia penitenciară, expertiza psihologică a discernământului (la copil și adult), analiza psihologică a capacității psihice, a valorilor, a conștiinței și psihopatiei, expertiza psihologică a copilului abuzat sau neglijat, expertiza psihologică în cazul violenței domestice și de gen,
expertiza psihologică clinică a copilului și familiei, fenomenul alienării parentale, cauze, efecte și psihodiagnostic, expertiza/evaluarea psihologică clinică a copiilor și adolescenților prin utilizarea metodelor și tehnicilor proiective, psihologia dezvoltării copilului și adolescentului, atașament, parenting și dezvoltareumană.